28.09.2011

Hp Bilginç IT Academy seçti.

Sizlerle bu seferde Oracle dışında bizim için önemli bir haberi paylaşmak istiyorum.

HP Eğitim Hizmetleri, Türkiye’de faaliyet gösteren büyük BT firmalarının yazılım portföyü eğitimlerinde uzmanlaşan Bilginç IT Academy ile işbirliğine gidiyor. Bu kapsamda Bilginç IT Academy "HP Yetkili Eğitim merkezi" olarak HP Donanım, Yazılım, BT Yönetimi (ITIL, Proje Yönetimi, COBIT) eğitimlerinin BT sektöründeki uzmanlara ulaştırılması, yaygınlaştırılması ile katılımcılara sunulması için gereken planlama, sınıf organizasyonları ve eğitimlerin verilmesinden sorumlu olacak.

Türkiye’de 20 yılı aşkın köklü varlığı ve yatırımlarıyla lider BT kurumlarından HP Türkiye, Eğitim Hizmetleri ile ülkemizde bilgi toplumuna dönüşümün tamamlanmasında eğitim olanakları sağlayarak önemli bir rol üstleniyor. Bilginç IT Academy, HP teknoloji hizmetleri ile yazılım portföyünden yararlanan kurumların, HP çözüm ortaklarının, BT sektöründeki uzmanların ve diğer katılımcıların HP eğitim programlarına erişimini kolaylaştırarak sektörde sinerji oluşturulmasına katkıda bulunacak.

HP Türkiye’den konuyla ilgili yapılan açıklamada Bilginç IT Academy işbirliğiyle ilgili olarak şunlar ifade edildi: “HP olarak Türkiye’nin bölgede teknoloji üssü olması ve bilgi toplumuna dönüşümü için önemli adımlar atıyoruz. Satış ağı ve teknoloji ekosistemimizi gelişmiş eğitim programlarıyla desteklemeyi amaçlıyor, sektöre çözüm ortaklarından kurumsal teknoloji uzmanlarına kadar geniş bir yelpazede nitelikli çalışan sağlamayı hedefliyoruz. Türkiye'deki büyük teknoloji firmalarına global standartlarda eğitim veren Bilginç IT Academy de imzaladığımız anlaşma kapsamında HP Yetkili Eğitim merkezi olarak teknoloji eğitimlerimizin sektöre ulaştırılmasında önemli bir rol oynayacak. HP olarak teknoloji altyapısının tek başına yeterli olmadığını ve öncelikle, ülkemizin geleceği için nitelikli insan kaynağı yetiştirilmesi gerektiğini düşünüyoruz. Bilginç IT Academy ile vardığımız anlaşma da herkesin her an internete bağlı olduğu 7/24 Yaşayan Kurumlar dünyasında Türkiye’de bilgi toplumu dönüşümü vizyonumuzun gerçekleştirilmesinde önemli bir adımdır.”

Hiç yorum yok: