2.11.2011

Oracle day Turkiye 2011





Dun Turkiye'nin IT sektorundeki en buyuk eventine sahit oldugumu dusunuyorum. Binlerce uzmanin katildigi 9 paralel oturumun ayni anda yapildigi bir buyuk govde gosterisi izledik. Sayin Gurhan Kalelioglu'nun Oracle SEA bolgesi baskan yardimcis olmasinin ardindan Turkiye Genel Muduru olan dostumuz Sayin Filiz Dogan'in konusmasi gunun guzel gececeginin isaretlerini veriyordu. Gurhan beye ayrica Troug yaptigi katkilar icin birkez daha tesekkur etmek istiyorum. Bu surecinin Filiz hanimla devam etmesi encok biz Turk Oracle kullanici grubunu mutlu etti dersem yalan olmaz. Filiz hanimda bizim bu surecteki en onemli ve ilk destekcilerimizden. Tabi benim efsanem sayin Sedat Zencirci'ye ayri bir parantez acmaliyim.
Benim Saat 13.40 taki Oracle Cloud baslikli sunumlumla Troug sunumlari basladi. Her nekadar degerli dostum Tonguc yemege bagladiysada :))) yuzlerce kisinin bizimle oldugunu gorduk. Aksam saatler 1730 gelemesine ragmen hatiri sayilir bir uzmani bizim sunumlarimizda oldugu dusunuyorum. Troug bu sene cok daha kuvvetli bir sekilde buyumeye devam edecegini soylemek istiyorum. 2011 ekim itibari ile 2000'in uzerinde degerli uzman arkadasimin kayit oldugunu ve bu rakamin Avrupadaki bircok koklu user grouptan fazla oldugunu goruyoruz.

Hiç yorum yok: